Wi-Fi-ühendust saab luua ainult FlixBusi või FlixTraini pardal. Ava oma nutitelefoni Wi-Fi sätted, vali "FlixBus Wi-Fi" või "FlixTrain Wi-Fi" ning nõustu tingimustega. Kui internetiühendus on loodud, saad alustada veebi lehitsemist. Naasmaks meie Wi-Fi avalehele, mine aadressile wifi.flixbus.com või wifi.flixtrain.com.
Läheb lahti!
Enne Wi-Fi kasutamist leia mõni minut aega ja uuri, mida saad meie tasuta pardateenusega teha.
Kuidas pardal tasuta Wi-Figa ühendust luua?
Kas Wi-Fi on piiramatu?
Kahjuks ei ole Wi-Fi piiramatu. Tagamaks ribalaiuse optimeerimise ja kõigile pardalviibijaile parima kogemuse pakkumiseks võib esineda kiirus- ning teatud lehekülgede piiranguid. Kui oled lubatud andmemahu ära kasutanud, siis ei ole sul enam internetiühendust või me vähendame ühenduskiirust. Pärast reisi saad e-kirja teel küsitluse, mille võid ära täita, et saaksime edaspidi oma Wi-Fit parandada.
Miks kehtivad Wi-Fi piirangud?
Me piirame andmemahtu ja ühenduskiirust, et pakkuda õiglast kogemust kõigile pardalolijaile. Meie eesmärk on pakkuda kõigile reisijaile parimat kogemust, kuid kuna sõiduk liigub ja riigiti/piirkonniti kehtivad erinevad ppiirangud, siis ei saa me tagada ei kiiret ega pidevat internetiühendust. Kui internetiühendus on kehv, siis proovi hiljem uuesti, sest sõiduk võib viibida kehva leviga alas. Täida pärast reisi küsimustik, mis me sulle saadame, et aidata kaasa parda-Wi-Fi kogemuse parandamisele.
Kas internetiühendus on turvaline?
Wi-Fi on pardal avalik; seetõttu soovitame seda kasutades vältida isikuandmete või tundliku teabe edastamist.
Kas ma saan osta täiendavaid andmepakette või kiiremat Wi-Fi-d?
Praegu ei ole meil müügiks lisapakette.
On sul küsimusi?
Tutvu meie abijaotisega või võta ühendust klienditeenindusega.